juni 29, 2009 1

Färjan 3.

Av i Blandat

Nu har vi kryssat med Annika och John, supermysigt! Helt underbart skönt att vara ute på sjön när det är tokhett inne i stan. Resan började väldigt spännande med att Chrille kom (myyyycket) försent till båten och vi fick akuteskorteras till båten av en väktare för att få komma med. Väl på fick vi gå till receptionen för att få vår nyckel, som vi inte han hämta ut innan båten gick, receptionisten mötte oss med ett: ”Jaha var det er vi fick vänta på!” Kul.

Men nu var vi som sagt i alla fall på båten, vi tog oss snabbt genom ett hav av svenssons med foppa-tofflor fram till buffeé restaurangen för att där mötas av en ocean av svenssons med foppa-tofflor. Middagen åtnöjts i ett sorl som förmodligen kan jämföras med en Metallica konsert och mat som typ 300 personer kladdat på innan den hamnade på min tallrik. MEN, det var även buffée på drickat så jag drack, och drack…..

När vi drygt en timme senare överlevt buffée-middagen så firade vi det med att ta en sväng i taxfree shopen. Man kan ju tro att det ska lukta massa god parfym i en taxfree shop, men föreställ er att 300 svenssons med foppa-tofflor som tryckt i sig bakteriefylld buffée nu befinner sig med sina gasiga magar på en 150 kvadratmeter stor yta. It smelled! Holy shit säger jag bara, det gick inte att lukta på en enda parfym för äggisarna tog över allt. Chrille köpte i alla fall en drink i form av en dildo och jag en ögonskugga från Dior.

Sen tog vi lite välbehövlig frisk luft ute på däck, det var riktigt ljummet och solen var precis på väg ner.

kryssningmoiochrille

Jag hade mina nya pjucks från H&M, vilka keepers säger jag bara =)

kryssningmoi

Dag 2 på färjan inleddes med en hysterisk frukostbuffée med 300 bakfulla svenssons med gasmage, väldigt mysigt. Sen parkerade vi oss på soldäck där vi åt grillat samtidigt som vi själva grillades i öken-solen. Vi tog lite drinks och bara hade det skönt.

kryssningbuddies

Var inte alls kul att stiga av där vid 16-tiden, hade gärna åkt ett varv till, men aldrig mer buffée, aldrig!

En kommentar till “Färjan 3.”

1. Ninis skriver:

Hahhaaaa, lilla skrutt!!! Förstår att du fick panik över alla bufféäggisar! Hur som helst: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! Kram Ninis